El projecte Hungerland denuncia la mercantilització de l'alimentació sobre la població empobrida amb la crisi
Hungerland és un projecte multimèdia de la fotoperiodista Arianna Giménez que segueix el rastre de la fam a Espanya des de l'esclat de la crisi econòmica l'any 2008 per documentar els efectes de la mercantilizació de l'alimentació sobre la població empobrida. El projecte va guanyar la Beca Clic 2015, una convocatòria de fotoperiodisme que convoquen anualment la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya i l'Associació Diomira.
El projecte explora des d'un punt de vista antropològic, social i polític com s'està vulnerant el dret a l'alimentació d'una població cada vegada més enfonsada i que arran de la crisi ha vist afectats els seus hàbits alimentaris i la seva seguretat alimentària.
Hungerland és un projecte multimèdia format per fotografia, vídeo i text. Pots seguir-lo a la seva web, Facebook i blog.
El projecte explora des d'un punt de vista antropològic, social i polític com s'està vulnerant el dret a l'alimentació d'una població cada vegada més enfonsada i que arran de la crisi ha vist afectats els seus hàbits alimentaris i la seva seguretat alimentària.
Hungerland és un projecte multimèdia format per fotografia, vídeo i text. Pots seguir-lo a la seva web, Facebook i blog.